رونق گردشگری در شهر تاریخی نوش آباد نیازمند هم افزایی و همدلی شهروندان و متخصصین این حوزه با مجموعه مدیریت شهری است

  • خانه
  • اخبار
  • رونق گردشگری در شهر تاریخی نوش آباد نیازمند هم افزایی و همدلی شهروندان و متخصصین این حوزه با مجموعه مدیریت شهری است
رونق-گردشگری-در-شهر-تاریخی-نوش-آباد-نیازمند-هم-افزایی-و-همدلی-شهروندان-و-متخصصین-این-حوزه-با-مجموعه-مدیریت-شهری-است

رونق گردشگری در شهر تاریخی نوش آباد نیازمند هم افزایی و همدلی شهروندان و متخصصین این حوزه با مجموعه مدیریت شهری است

روح الله سالکیان در برنامه زنده رادیویی دیار انوشه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه گردشگری در ماه های گذشته، هم افزایی و همدلی شهروندان و متخصصین این حوزه با مجموعه مدیریت شهری برای توسعه صنعت گردشگری شهر نوش آباد را خواستار شد.
مدیریت فرهنگی، گردشگری و ورزشی شهرداری نوش آباد، انعقاد تفاهم نامه بهره برداری شهر زیرزمینی فی مابین شهرداری نوش آباد و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مدت 10 سال برای اولین بار، ارتقاء سطح علمی راهنمایان گردشگری با برگزاری کارگاه های آموزشی و آغاز فصل ششم  کاووش شهر زیرزمینی را از مهم ترین اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری شهر نوش آباد در چند ماه گذشته عنوان کرد.
این مدیر شهری، احداث ورودی و خروجی شهر زیرزمینی در منطقه شهید منتظری نوش آباد و احداث خروجی یک شهر زیرزمینی در جهت تأمین اکسیژن و رفاه حال گردشگران در زمان های پربازدید را از مهم ترین ضرورت های کاووش مرحله ششم شهر زیرزمینی بیان نمود.
مدیر گردشگری شهرداری نوش آباد ضمن اشاره به مراحل اخذ مجوز کاووش مرحله ششم از پژوهشگاه باستان شناسی کشور، به علمی بودن و منطبق بودن مراحل کاووش با اصول و استانداردهای مورد نظر و تأیید جمعی از باستان شناسان خبره کشور اشاه کرد.
روح الله سالکیان در پایان سخنان خویش ضمن تأکید بر حفظ ابنیه تاریخی نوش آباد، از اعلام رضایت شهروندان از مرحله ششم کاووش خبر داد.

0 نظر:

نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

کد امنیتی